Tábori élmények fogyatékkal élő fiataloknak

Eddig összegyűlt:

• Lejárat: 2100-01-01
  • Típus: Fogyatékkal élők ellátása

A gyűjtés eredményei

Nagy örömünkre szolgált, hogy ezévben a kapott támogatásnak köszönhetően 2023. szeptemberében Tihany Gödrösben szervezhettük meg három éjszakás őszi táborunkat.

A megérkezés napján a saját magunk főzte ebéd elfogyasztása után egy kisebb sétát tettünk a Balatonparton, ismerkedtünk a környékkel. Másnap Balatonfüredre hajóztunk át, a Tagore sétány gyönyörű fái közt sétálva ismertük meg a hely történelmét. Egy gyönyörű környezetben lévő vendéglőben finom ebédre hívtuk meg a csoportot, majd a jó időt kihasználva fürödtünk a Balatonban. A Jókai villában tárlatvezetésen vettünk részt, büszkeség volt, hogy a csoport rendkívüli érdeklődéssel, figyelemmel hallgatta a történeteket. Fagylaltozással zártuk ezt a szép napot.

Másnap kisvonatoztunk Füreden, audioguide vezetéssel, amit nagyon élveztek a fiatalok. Füred egész történelmét, nevezetességeit, fejlődését bemutatták nekünk. Ezen a napon is vendéglőben étkeztünk. Ellátogattunk Sajkodra is, nagyot sétáltunk a túraútvonalon. A hazautazásunk napján a tihanyi Levendula Központba mentünk, ahol a félsziget kialakulásáról, a Balaton vízi és növényvilágáról láttunk egy kisfilmet és az interaktív kiállítást is megtekintettük. A faluban lehetőség volt egy kis vásárfiát is venni a szeretteknek és indultunk haza.

A táboron résztvevő fiatalok és családjuk visszajelzése alapján elmondhatjuk, hogy különleges élményt jelentett a csoport számára ez a pár nap. Megismerhettek más vidékeket, vendéglőben étkezhettek, a kulturális programokon gyarapodott az ismeretük, kikapcsolódhattak, mindemellett pár napra tehermentesítettük a szülőket is. A klienskörünkbe tartozó fogyatékossággal élő fiatalok és az ő családjuk nagy része nem engedhet meg magának saját forrásból nyaralást, így rendkívül nagy jelentősége van az ilyen típusú támogatásnak, melyet ez úton is hálásan köszönünk.

Beszámoló képekben

Vukovné Sávoly Eszter

Magyar Máltai Szeretetszolgálat

Gondviselés Háza Fogyatékosok Nappali Otthona

Tököl, József A u 3.

Leírás

A Máltai Szeretetszolgálat a Tököli Fogyatékosok Nappali Otthonában minden évben kétszer szervezünk a hozzánk járó fogyatékossággal élő fiataloknak tábort, ősszel a Bakonyba, tavasszal a Balatonra. A legtöbb családunk anyai okok, vagy a gyermek fogyatékosságának mértéke miatt nem tud nyaralni, kirándulni menni. Kérünk, támogasd a gyűjtést, hogy a fogyatékkal élő fiatalok tavasszal eljuthassanak a Balatonra!

A hozzánk járó nehéz körülmények között élő fiatalokat szeretnénk megajándékozni a nyaralás élményével, miközben a szülőktől néhány napra teljes egészében átvállaljuk a gyakran 24 órás gondoskodást igénylő gyermekük gondozását, így a fiatalok tábora számukra is a pihenés ideje lehet. A programtervet úgy állítottuk össze, hogy az éttermi étkezéstől a strandolásig olyan tevékenységeket éljenek meg a táborozók, melyekre a hétköznapokban nincs, vagy csak ritkán van lehetőségük: múzeumlátogatás, kisebb túrázás, strandolás, hajókázás. A közös főzés, bográcsozás szintén a közös élményekhez tartozik.

A táborozás költségeinek támogatásával olyan lehetőséghez juthatnak a fogyatékossággal élő klienseink, ami családi körben, saját forrásból elérhetetlen álom lenne számukra.

Ők már segítettek

Adományt gyűjtő szervezet

#

gyujtesek_adomanyt_gyujto_szervezet_neve

gyujtesek_adomanyt_gyujto_szervezet_cime gyujtesek_adomanyt_gyujto_szervezet_osszes_gyujtese

Helyszín

google map code for website

Hírlevél feliratkozás

Értesülj elsőként a gyűjtésekről és olvasd el beszámolóinkat a megvalósult programokról.